13 Kasım 2018 Salı

Sevmek Üzerine...

sevmek nedir? gerçekten tam olarak tadabildim mi acaba? sımsıkı sarılmayı, öpüşmeyi sevmek zannederdim bir zamanlar, her temasta mutlu hisseder ve sevgimi göstermeye çalışırdım.. ama şu günlerde sevgiyi arar oldum nedense.. şunu da ufaktan anlıyorum aslında, sevmek sadece bundan ibaret değil ve de ayrıca anlamak, görmek, hissettirmek, kol kanat germek, izin vermek, sormakmış.. dürüst olmakmış sevmek, çekinmeden korkmadan, bedelini düşünmeden koşulsuzca imiş, körü körüne dememek icab edermiş.. ama demiş ki şair, sahiplenmeden, ait olmadan sevmektir sevmek.. eşi benzeri yoktur sevmenin, arayıştan ziyade sabırlı bekleyiştir sevmek, yeter ki değerini korumanın verdiği adamlığı hissettirmek ve yaşamasını bilmek borcumuz olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder