13 Kasım 2018 Salı

Gurur

Korkuyorum sen gideceksin diye,
Çoktan anladım sensizlik bana hediye,
Gittin ve kırdın kalanları ne diye,
Anladım ki dönüp bakmak hoş geriye.
Anılarda sakla o eski günleri,
Ağladığında korusun seni gökteki peri,
Martılar bekçi olsun,
Savunsun içindeki denizleri,
O masum ifaden hiç bozulmasın,
Gözlerinden yaşlar akmasın,
Gözün açık kalmasın,
Kalbim boş ama varsın olmasın.
Geç oldu belki biraz,
Ama sana yaptıklarım çok az,
Keşke kalaydın birkaç mevsim daha,
Kanla yazardım sonu biraz.
Kanın hala temiz akıyor mu?
Yoksa benden sonra tenin mi soğudu?
Seni sevmiştim yoksa çok mu?
Terk ettin ya ve sandın ki bana koydu mu?
Hiç sanmıyorum sevgilim,
Sensiz ben pek bir bedeviyim,
Olsun varsın sevgilim,
Sen olmasan da ben bedeviyim.
Şiirlerimde yaşayacaksın istemesem de,
Gülüşünü unutmayacağım istesem de,
Bir günah daha işlesem de,
Yine de kalbim sana orospu istemesem de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder