13 Kasım 2018 Salı

Bu Kez Anladım

Eski günlerden kalma,
Geçen trenin ardından ağlama,
Seni unuttum sanma,
Kapanmayacak bu içime açtığın yara.
Sebebi neydi bilmiyorum,
Neyse ki artık önemli değil,
Seni başkaları ile görüyorum,
Benim gibi benzersiz değil, biliyorum.
Hatadır insana mahsus olan,
Geceleri göklerden dolan,
Damla damla göz yaşı,
Yitip gidecek olan.
Yırtıp attım fotoğraflarını,
Ama silemedim seni,
Unutmak istedim öpüşlerini,
Unutamadım hatıralarını.
Sana dönmek diye bir şey yok aklımda,
Sen hiç gitmedin ki sevgilim,
Dönmeni de isteyemem,
Sen hiç gitmedin ki sevgilim.
Aşkta mola olur mu?
Yerin hemen dolar mı?
Sevgi de anlayış yok mudur?
Peki senin yaptığın ne iştir?
İhanetin bedeli bağışlamaksa,
Affedilenin borcu sadık kalmaksa,
Sen neden sadık olamadın sevgilim?
Neden beni bırakıp gittin?
Dönüp dolaşıp aynı yere gelmekten sıkıldım,
Seni affetmekten usandım,
Ama artık uslandım,
Başka seveceğim seni bu kez anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder