13 Kasım 2018 Salı

Güzel Kız

" Ey güzel kız sana seslenirim ;
Gel bak bana, o engin gözlerinle hapset beni, bakışlarınla götür beni alemlerin en tatlısına. 
O kokun, kokladığım en güzel gülden de ( ki gül en güzel çiçektir ) güzel.
İnsan senin yanında mutlu, ki benim ilhamım sensin.
Seni düşler, dalarım hayaller alemine.
Bu saf masum ifadene sözcükler sığmaz.
Ucu bucağı olmayan okyanuslar gibi, sesin tıpkı bülbül gibi, duyan kulak kabartıyor…
Ama hepsinden öte tüm gizemin kalbin,ve de gözlerin…
Kapalı bir kutu gibisin.
Kilitsiz, anahtarı farklı, ne yaparsan yap açılmaz.
Konuşamıyorsun.
Kalbinin gizini dökemiyorsun.
Ne hissediyorsan, hep gözlerin ele veriyor.
Ey güzel kız ! Bak bana ! Hapset beni.
Aç kalbini, bak anahtarını getirdim.
Aç kutuyu, çıksa da tüm kötülükler, bir tek umut kalsa da, içinde benim de bir umudum var.
Bir gün sana kavuşabilmek!
Her şeyden öte, kalbini özümsemek, ebediyete kadar seninim ! ”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder